Fokuss uz kvalitatīvu produktu piegādi un klientu apkalpošanu

Uzzināsiet vairāk par “Prolong Super Lubricants” zīmolu, tehnoloģiju attīstību un svarīgākajiem datumiem.

Starptautiskā korporācija “GoldenWest Lubricants, Inc.”, kam pieder zīmols PROLONG, savu darbību motoreļļu, piedevu un smērvielu ražošanā sāka 1985. gadā. 1996. gadā tā parādās starptautiskajā tirgū, īstenojot revolucionāras izmaiņas vieglo un kravas automobiļu, tehnoloģiskā un īpašā instrumentālā aprīkojuma, kuģu dzinēju eļļošanas piedevu un smērvielu jomā.

1989. gadā prezentētais un tagad patentētais berzi mazinošais sastāvs Prolong Super Lubricants – zīmols, kas pieder uzņēmumam «GoldenWest Lubricants, Inc.», kurš turpina meklēt novatoriskus produktu sortimenta paplašināšanas veidus ar mērķi ietaupīt patērētāju un uzņēmumu laiku, naudu un enerģiju.

“Nav cita līdzvērtīga visā pasaulē®”, un “Maksimāla aizsardzība un efektivitāte®” – tie ir ne tikai reklāmas saukļi. PROLONG uzlabotā pretberzes metāla apstrādes (Anti-Friction Metal Treatment – AFMT™) tehnoloģija ir unikāla visā pasaulē.

Pretberzes metāla apstrādes (Anti-Friction Metal Treatment) tehnoloģijas AFMT™ patents apliecina, ka neviens cits automobiļu eļļošanas līdzeklis un neviena cita tehnoloģija nespēj piedāvāt to, ko PROLONG. Šīs revolucionārās tehnoloģijas ietekmē starp metāla virsmām veidojas molekulārs aizsargbuferis, kas būtiski mazina berzi un temperatūru, nodrošinot labākas aizsardzības un ekspluatācijas īpašības.

Ar šīs tehnoloģijas palīdzību PROLONG dibinātāji pagājušā gadsimta 90. gados neliela veikaliņa aizmugurē iekārtotā darbnīcā sāka izstrādāt produktu, un viņu galvenais mērķis bija apmierināt patērētāju vajadzības. Savas uzņēmējdarbības sākotnējās attīstības periodā viņi paši sagatavoja PROLONG produktus piegādei. Arī tagad PROLONG personāls turpina uzņēmuma dibinātāju tradīcijas, pievēršot uzmanību patērētājam: uzņēmuma darbinieki Pomonā rūpīgi izgatavo katru produktu, sagatavo produkciju ātrai piegādei un nosūta miljoniem PROLONG produktu iepakojumu visā pasaulē.

Ražošanas sākumposmā AFMT tehnoloģija tika izmēģināta praksē nozīmīgākajos rūpnieciskajos un ražošanas objektos, tādos kā lielās zelta un dimanta raktuves Dienvidāfrikā un automobiļu būves uzņēmumu iekārtas. Šajās smagās rūpniecības nozarēs PROLONG produktu nodrošinātā eļļošana ļāva krietni optimizēt ražošanu, vienlaicīgi samazinot ekspluatācijas izdevumus un dārgi izmaksājošās dīkstāves.

PROLONG vērtība kļuva acīmredzama automobiļu īpašniekiem pēc tam, kad viņi bija noskatījušies, kā PROLONG aizsargā sacīkšu mašīnu motorus NASCAR, NHRA, IHRA un INDY RACING LEAGUE sacīkstēs. Pieprasījums vēl vairāk pieauga pēc 1996. gada TV informatīvā raidījuma “Million Dollar Challenge” (tulk. – miljons dolāru izaicinājums), kura gaitā sarkanais «Dodge Viper» traucās pa Vilovspringsas trasi svelmainajā Dienvidkalifornijas tuksnesī, kur PROLONG gādāja par motora aizsardzību pret smilšu iedarbību.

Šāds motora aizsardzības līmenis piesaistīja kravas mašīnu nozares uzmanību, un PROLONG uz to atsaucās, laižot pārdošanā produktus, kas palīdz lielajiem agregātiem taupīt izmaksas, tāpat kā vieglo automobiļu vadītājiem, kuri lieto PROLONG produktus.

Nepilnus desmit gadus pēc tam, kad uzņēmuma dibinātāji pūlējās pildīt pasūtījumus nelielajā birojā, uzņēmums ir izaudzis līdz starptautiskam mērogam, ļaujot arī citās valstīs atklāt AFMT tehnoloģijas priekšrocības gan automobiļu, gan industriālajā sektorā.

2007. gadā «GoldenWest Lubricants», kas bija galvenais vairuma PROLONG produktu ražotājs, iegādājās uzņēmuma akcijas, un tādējādi «Prolong Super Lubricants» ieguva nepieciešamos līdzekļus tālākai darbības izvēršanai.  Šodien uzņēmums piedāvā plašu klāstu produktu, kas aizsargā izskatu un piedziņas mezglus daudziem transportlīdzekļiem – sākot no motocikliem un beidzot ar vilcējiem, kā arī sadzīves, rūpnieciskajiem un komerciālajiem lietojumiem.

Svarīgākie datumi

1981. gads
24. augustā Nevadā (ASV) tiek izveidots uzņēmums «Prolong International Corporation» (PIC).
1989. gads
Tehnoloģija Anti-Friction Metal Treatment (AFMT™) saņem ASV patentu, kas apstiprina, ka PROLONG produktiem nav līdzīgu automobiļu eļļošanas līdzekļu.
1996. gads
Par PROLONG pirmo reizi uzzina parastie automobiļu īpašnieki, kam populārajā TV raidījumā “Million Dollar Challenge” bija iespēja vērot, kā sarkanais «Viper», kura motors bija pilns ar smiltīm, brauca Vilovspringsas trasē svelmainajā Dienvidkalifornijas tuksnesī.
1998. gads
Sākas uzņēmuma starptautiskā ekspansija – gan automobiļu, gan industriālās nozares klienti citās valstīs atklāj AFMT tehnoloģijas priekšrocības.
2000. gads
PROLONG izstrādā «Super Duty Engine Treatment», pirmo produktu, kas ir speciāli paredzēts izmantošanai kravas mašīnās.
2002. gads
Uzņēmums iepazīstina ar savu «Fast-Fuel» sēriju, kā arī atklāj visam kalpošanas laikam paredzēto bezmaksas ierobežotu produkta garantiju motoram, ko piemēro transportlīdzekļiem, kuros tiek lietots līdzeklis «Prolong Engine Treatment».
2004. gads
PROLONG iepazīstina ar savu transportlīdzekļu izskata uzlabošanas produktu sortimentu.
2006. gads
«GoldenWest Lubricants Inc.», vairuma PROLONG produktu galvenais ražotājs, iegādājas uzņēmuma akcijas.
2011. gads
PROLONG turpina attīstīt savu uzņēmējdarbību pēc desmit gadus ilgas sortimenta paplašināšanas un produkcijas izplatīšanas visā pasaulē, palielinot lojālu klientu bāzi ar saviem «Fast-Fuel» sērijas produktiem, kas palīdz nodrošināt vidi nepiesārņojošu un efektīvu degvielas darbību, kā arī ar izskatu uzlabojošiem produktiem, kuri balstās uz «Prolong Waterless Wash & Shine».