SIA „Dzelzbetons MB”, Liepāja
Rūpnīcā pārsvarā izmantoju smērvielu EP2,5. Ja līdz šim mezglus smērējām 2 – 3 reizes nedēļā, tagad tikai 1 reizi divās nedēļās. EP2,5 smērviela ir noturīgāka pret karstumu, vecā smēre ātrāk izstrādājās. Sasmērējām pie betona drupinātāja spararatā. Ļoti labi varēja redzēt smērvielas iedarbību. Agrāk spararats, atvienots no strāvas, pēc inerces griezās 1 minūti, pēc apstrādes tas griezās jau divas minūtes. Tas tikai nozīmē, ka nav berzes. Ja nav berzes, gultnis strādā ilgāk. Šo pašu smērvielu sasmērējām traktoriem pirkstos, pietiek ļoti ilgam laikam.
AFMT pielējām tam pašam traktoram pie motoreļļas, bet, tā kā tikai nesen pielējām, neko pašlaik nevaru pateikt. Motorā tik ātri to efektu neredzēsi, lai gan varētu uzņemt stundas pret iztērēto degvielas patēriņu. Kad būs eļļas maiņa tiltos, noteikti pieliešu klāt AFMT, jo tā īsti netur tās bremzes. Pašlaik es mainu eļļu divas reizes ātrāk, nekā rūpnīca paredzējusi. Kad pieliešu AFMT, tad pavēros, cik ilgi ies, jo tas ir dārgs pasākums. Ja man gadā reizi ir jānomaina bremzes katram ritenim, katra tilta remonts ir ap 3000 Eur. Un, ja man tas atkristu, ko man vairāk vēlēties?
Es esmu jau ļoti daudziem ieteicis “Prolong” produktu, un neviens vēl nav teicis neko sliktu. Noteikti iesaku visiem motosportistiem.